niedziela, 8 kwietnia 2012

Wyspani i pełni nadziei

Przede wszystkim:
życzę wszystkim radosnych i spokojnych świąt 
spędzonych w zdrowiu i rodzinnym gronie :)

I spieszę donieść, że mój najwspanialszy 14-miesięczny Syn właśnie przespał trzecią noc! Bez pobudek, bez marudzenia :) Zasypia chwilę po 20 i budzi się przed 8 - niebo na ziemi :) Wyspaliśmy się po raz pierwszy od półtora roku. Mam wrażenie jakbym była na tygodniowym wypadzie w SPA ;) Kochany Szkrab.
Z nowości ma już 5 zębów, dwie dolne jedynki, dwie górne jedynki i górną lewą 2, która pokazała się przed 1, ale co tam. Śliczny Kasownik. M.in. w związku z nowym uzębieniem i dojrzałym wiekiem (oczywiście M., a nie moim) odstawiam powoli od piersi. O dziwo bez problemu i krzyku. Brak buntu również ze strony mojego organizmu. Na razie pozostaje jedno pocieszenie przy piersi, czyli jedna co 48 godzin. Myślę, że na dniach całkiem przestanę karmić. To był wspaniały czas i będzie mi tego odrobinę brakowało, ale mamy inne sposoby na bliskość - M. podchodzi i daje mi buzi :D przytula się, razem się bawimy, czytamy, jemy, broimy i wiele innych.
To tyle na szybko, więcej w tygodniu. Pozdrawiamy szczęśliwi, wyspani, najedzeni :) Polecam chlebki czosnkowe - szybkie i pyszne :) Poza tym na stole z moich wypieków sernik krakowski i pierwszy raz miałam okazję robić żurek - pycha :) Wiem skromna jestem, ale naprawdę świetnie wyszedł i musimy go częściej robić. A na honorowym miejscu stoi jajo karczochowe made by me ;) Dokładnie to, tylko na stojaku:
My już po spacerze, teraz idziemy się pobawić - pojeździć na jeździku, bo choć pogoda nieciekawa, to nie jest źle. Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Spokojnych Świąt!!!!

    Cudownie, że maluszek przesypia nocki:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tak dalej z tymi nockami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn przesypia od 20 do 8 odkąd skończył 14 ale tygodni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko pozazdrościć. A na przyszłość będę wdzięczna za podpisanie się :)

      Usuń
  4. U mnie ząbkowaniu nie ma końca-jak nie jedno to drugie-wykończę się prędzej. Młody ma 8, Młoda 4. Młody biega, Młoda woli trzymać się mebli, bardziej nawet mojej nogi :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...